Automate your Marketing
with Womplify




 
Masdalina 's FotoPage

By: Masdalina Sanusi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Monday, 4-Mar-2013 07:12 Email | Share | | Bookmark
Baju sekolah

 
 
 
View all 6 photos...


Monday, 4-Mar-2013 07:12 Email | Share | | Bookmark
Baju sekolah

 
 
 
View all 5 photos...


Sunday, 9-Aug-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
Perkhemahan di Hutan Berkelah, Maran, Pahang - 7 ~ 9 Aug 2009

 
 
 
View all 57 photos...
buat pertama kalinye imas nak merasa camping di hutan.
(yelah, sblm ni imas dah merasa kluar masuk hutan dalam pakaian askar dgn senjata, beg hutan & etc, tido pun berlantaikan tanah & berbumbungkan langit.
skarang nak merasa masuk hutan sebagai civillian pulak.
manjakan diri sikit, tido dalam khemah. hehe...

best mmg best, cumanya... letih ya amat!
dah tua agaknye imas ni?
ku gagahkan jua kaki ini melangkah.
berjaya akhirnya...!

balik dari sana, seluruh badan sakit2 & demam terus!
hehehe...
risau jugak, aku ni ade terkena jangkitan H1N1 ke?!
dahlah tgh wabak waktu tu...
hish! nasib baik ok...

pengalaman....
thanx, wanee, sbb pinjamkan khemah.



Sunday, 5-Jul-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
Wedding Abang Adit - 4 July 2009

pengantin baru turun
candid skejap
pertemuan anak & penjaga masa kecil. huhuhu, menyentuh perasaan!
View all 14 photos...
Imas seronok sangat dapat pegi wedding abg adit.
sambil tu dapat jumpa balik ngan family pengantin (Aisyatul & mak ayah pengantin), farina & family dia (along & famil & mak diorang)...

macam biase, nana senang aje dapat kawan baru.
budak tu sendiri pun suka main ngan nana...
cantik budaknye, tapi dah tak ingat nama dia...

mak & pengantin


imas & aisyatul yang dah bertahun tak jumpa (sejak 1995!)


Saturday, 4-Jul-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
Jaslina's last day in EOM Systems - 30 Jun 2009

imas, jenny, k jas & k aishah
imas, tang, jenny, k jas, jeffrey, imas & abg sham
apa yang seronok sangat tu?!
huhuhu..
sedeynye k jas nak resign...
dia ni kan, sporting sangat2 tau...
kita sayang kat dia....
k jas, nape k jas mesti resign...?



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net